مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 07:142019-10-16بين الملل

تصاویر| رهبر کره شمالی سوار بر اسب سفید در کوه مقدس «پکتو»


رسانه های کره شمالی تصاویری از رهبر این کشور سوار بر اسب سفید در کوه مقدس، که اکثر تصمیم گیری های مهم رهبر پیونگ یانگ بعد از بازدید از این کوه رخ می دهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های کره شمالی امروز (چهارشنبه) تصاویری از کیم جونگ اون رهبر کره شمالی سوار بر اسب سفید در کوه مقدس پکتو منتشر کردند که در کیم وعده داد با تحریم های آمریکا مبارزه می کند.

اظهارات رهبر کره شمالی در حالی مطرح شده است که ضرب الاجل این کشور برای آمریکا به منظور اتخاذ یک رویکرد منعطف تر در حال نزدیک شدن است.

پیش از این کره شمالی تهدید کرده بود که در صورتیکه واشنگتن تا پایان سال جاری میلادی یک رویکرد قابل انعطاف تر در مقابل پیونگ یانگ اتخاذ نکند، این کشور آزمایشات موشکی خود را از سرمی گیرد.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آسوشیتدپرس ، رسانه های رسمی کره شمالی تصاویری از کیم جونگ اون سوار بر اسب در حال بالا رفتن از قله پوشیده از برف پکتو نمایش می داد.

کوه پکتو از نظر مردم کره، یک مکان مقدس است و کیم پیش از این، قبل از اتخاذ تصمیمات مهم همچون ورود به دیپلماسی با سئول و واشنگتن در سال 2018، از این مکان بازدید کرده است.

تصاویر و اظهارنظرات کیم درست چند روز بعد از آن منتشر شده است که اولین مذاکرات اتمی کره شمالی با آمریکا بعد از هفت ماه در استکهلم با شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر| رهبر کره شمالی سوار بر اسب سفید در کوه مقدس «پکتو»

تصاویر| رهبر کره شمالی سوار بر اسب سفید در کوه مقدس «پکتو»